titleToAlt
Franz Kafka për Milena Jesenskan: "Një natë më parë ëndërrova për ju. Çfarë ndodhi me hollësi, mezi e kujtoj, por gjithçka di, është se po shkriheshim te njëri - tjetri. Unë isha ju, kurse ju ishit unë. Së fundmi, ju morët flakë. Por, përsëri, transformimi fizik filloi dhe shkoi aq larg, sa ju nuk ishit më aty. Në vendin tuaj, në zjarr isha unë dhe po përpiqesha ta shuaja atë me pallto." Napoleon Bonaparte për Josephine de Beauharnais: "Shpirti im dhemb dhe nuk do të ketë qetësi për të dashurin tuaj. Është një vuajtje e bukur që më zgjojnë ndjenjat e thella për ty. Me ç'mënyrë e ke mahnitur gjithë qenien time dhe ke bërë që ajo të përqendrohet e tëra te ju? Të jetoj për Josephinen, kjo është historia e jetës sime. Sa kohë do të kalojë deri sa ju t'i lexoni këto fjalë, këtë shprehje të dobët të një shpirti rob, ku ju jeni mbretëreshë?" Ludwig Van Bethoven së dashurës së tij të pavdekshme: "Edhe pse ende në shtrat, mendimet e mia shkojnë te ju, e dashura ime e pavdekshme! Herë me gëzim, herë me trishtim, pres të mësoj, nëse fati do të na dëgjojë. Unë mund ta jetoj jetën plotësisht vetëm bashkë me ju ose aspak. Ooh, vazhdo të më duash! Kurrë mos e gjykoni me dyshim zemrën besnike të të dashurit tuaj! Përgjithmonë i yti! Përgjithmonë e imja! Përgjithmonë e jona!"
Çmimi: 700 Lekë
titleToAlt
Ky libër trajton thellësisht çështjet më të vështira dhe më të diskutueshme të bestsellerit të Dan Brown-it Engjëj dhe Djaj. Për shembull: Sa i besueshëm është rindërtimi që i bën Brown-i historisë për reagimin e konklavës pas vdekjes së papës? Kush është varrosur vërtet nën varrin e Shën Pjetrit, kryepriftit të parë?
Çmimi: 800 Lekë
titleToAlt
Epistolari, apo letërkëmbimi, përbën një nga komponentët më të rëndësishëm të burimeve vetjake të Fan Nolit. Ai paraqitet i pranishëm në çdo etapë të jetës, si pjesë e pandarë e veprimtarisë së tij poliedrike. Fan Noli gjatë jetës shkroi me mijëra letra. Sigurisht, këtë punë ai nuk e bëri si shkrimtar.Por duke qenë edhe i tillë, letrat në radhë të parë u diktuan nga kërkesat e kohës, nga detyrat historike dhe nevojat e ditës. Me anë të tyre, veç rrugëve të tjera, ai do të komunikonte me shokët e luftës dhe të punës, do të mbante ato lidhje aq të domosdoshme me botën shqiptare. Për fat të keq, nga tërë kjo mori letrash kanë arritur vetëm disa qindra. Letërkëmbimi i Fan Nolit shtrihet në një periudhë kohore afro gjashtëdhjetëvjeçare (1906-1965), pas së cilës qëndron historia shqiptare e gjysmës së parë të shekullit XX. Është kjo koha e ngjarjeve të mëdha në jetën e popullit tonë, e kthesave historike. Letërkëmbimi i Nolit, i ngjan një varianti të detajuar të autobiografisë, pasi ndjek e reflekton në një farë mënyre jetën e tij nga mosha e rinisë deri në pleqëri të thellë. Letërkëmbimi i Nolit është pasqyrë e personalitetit të tij. Një pasqyrë besnike, ku ai e zbulon veten në rrafsh diakronik e sinkronik, ashtu siç ka qenë me të vërtetë, pa u fshehur dhe pa u zbuluar.
Çmimi: 1000 Lekë
titleToAlt
Libri përman dymbëdhjetë ese të ndara në dy seksione. Në libër trajtohet ajo që Kamy e quan “absurd”. Seksioni i parë përmban ese të lidhura me absurdin, vetëvrasjen, muret absurde dhe lirinë absurde ndërsa seksioni i dytë ilustron vepra dhe krijime absurde të autorëve të tjerë shkrimtarë dhe filozofë. Eseja prej të cilës ka marrë edhe emrin libri “Miti i Sizifit”, trajton historinë e Sizifit i cili dënohet nga zotat me një detyrë të pakuptimtë. Sipas Kamy, ai gjen lumturinë kur ndërgjegjësohet dhe pranon gjendjen e tij të pashpresë. Kamy krahason gjendjen e Sizifit me punën e përditshme dhe rutinat njerëzore në shoqëritë moderne që i skllavërojnë njerëzit dhe i bëjnë të harrojnë kush janë në të vërtetë.
Çmimi: 800 Lekë
titleToAlt
E mbajtur prej shumë studjuesve si ndoshta vepra më interesante e Stefan Zweig-ut. Një portret i shkëlqyer psikologjik e historik i Erazmit të Roterdamit, autorit të librit të famshëm «Madhështia e Marrëzisë», filozofit e teologut të njohur hollandez, një prej figurave më interesante e më komplekse të Rilindjes dhe të mbarë historisë intelektuale të Europës. Një portret i humanistit të madh, ndoshta të parit që e ndjente veten qytetar evropian, i atij që mbi të gjitha urrente çfarëdo fanatizmi fetar apo politik, ithtar deri në fund i lirisë së mendimit, çka bëri që thuajse askush të mos e donte. Një libër që ia del të japë një tablo mbresëlënëse të asaj epoke të shqetësuar e të trazuar, kur në Evropë ndodhi çarja e madhe mes katolicizmit e protestantizmit. Një libër i bukur që lexohet me një frymë. Erazmi nga Roterdami, dikur lavdia më e lartë dhe më e ndritur e shekullit të vet, sot - nuk mund ta mohojmë - nuk është më shumë se një emër. Veprat e tij të panumërta, të shkruara në latinishten e humanistëve - një gjuhë mbikombëtare që sot e ka mbuluar harresa - flenë të pashqetësuara në biblioteka. Ndoshta vetëm një nga librat e tij, që në të shkuarën ishin shumë të njohur, i flet ende kohës sonë. Personaliteti i tij, edhe ashtu i vështirë për t’u përcaktuar, për shkak të gjysmëhijeve dhe lëkundjeve, errësohet nga figurat më të fuqishme e më të vrullshme të reformatorëve të tjerë universalë, ndërsa jeta e tij private na jep fare pak të dhëna interesante. Njeriu i heshtur, që punon pa u lodhur, rrallëherë arrin të ketë biografi shumë tërheqëse. Por edhe veprimtaria e tij më e rëndësishme mund të quhet e harruar dhe e varrosur për mënyrën e të menduarit të ditëve tona, si guri i themelit që mbetet i fshehur nën ndërtesën e përfunduar. Duam, pra, të përshkruajmë këtu atë që ende sot, dhe pikërisht sot, na e bën të dashur Erazmin nga Roterdami, këtë të harruar të madh: faktin se, nga të gjithë shkrimtarët dhe mendimtarët e Perëndimit, ai qe i pari europian i vetëdijshëm, i pari që luftoi me vendosmëri për paqen dhe mbrojtjen e idealit humanist. Fati tragjik, që e nxori të mundur në luftën për një botë më të drejtë dhe më të harmonishme, na e bën më të afërt, sikur të na lidhte me të një ndjenjë vëllazërore. Erazmi ka dashur shumë gjëra që i duam edhe ne: poezinë dhe filozofinë, librat dhe veprat e artit, gjuhët dhe popujt. Dhe, mbi të gjitha, ka dashur pa dallim të gjithë njerëzimin, për një qëllim moralizues shumë të lartë. Urrente me gjithë shpirt vetëm një gjë, që ishte për të antiteza e arsyes: fanatizmin. Erazmi, njeri më pak fanatik se kushdo tjetër, mendje ndoshta jo shumë e lartë, por me dije shumë të gjera, zemër që shfaqte më fort dashamirësi të sinqertë sesa mirësi të zhurmshme, shihte në çdo shprehje intolerance mëkatin e parë të botës sonë. Për mendimin e tij, pothuajse të gjitha konfliktet në mes të njerëzve dhe popujve mund të shuhen pa dhunë, me anë të mirëkuptimit, sepse të gjithë kanë të përbashkët natyrën njerëzore. Çdo kundërshti mund të zgjidhet me mirëkuptim, po të mos e tendosin ekstremistët dhe të zemëruarit gjithmonë harkun e luftës. Prandaj, në fushën e fesë, të kombësisë ose të mendimit, Erazmi luftoi gjithmonë kundër çdo lloj fanatizmi, duke e shikuar si armikun e parë dhe kokëfortë të mirëkuptimit. Prandaj ai urrente çdo shprehje kryeneçësie dhe njëanshmërinë, pa përfillur a vinte nga njerëz të veshur me veladonin e priftit apo me togën e profesorit, mendjengushtësinë dhe fanatizmin e çdo klase e race, të gjithë ata që kërkojnë bindje të verbër ndaj idesë së vet dhe quajnë herezi ose krim çdo mendim që nuk pajtohet me të vetin. Siç nuk deshi t’ia impononte tjetrit idetë e veta, po ashtu qëndroi i patundur kur të tjerët deshën ta detyronin të shprehte bindje fetare ose politike që nuk ishin të vetat.
Çmimi: 580 Lekë
titleToAlt
Vepra e madhe "Agu i mëngjesit", ardhur në shqip në mënyrë të plotë dhe me një përkthim të bukur, është nga veprat e shkruara më me ndjenjë prej filozofit të madh Fridrih Niçe. Hap pas hapi, duke ecur përpara, bashkë me vepën dhe mendimet e shkëlqyera që parashtron, lexuesi gjen besimin që e udhëheq, sikur të ishte thjesht një ngushëllim apo edhe dëmshpërblim në luftën e paepur që bën kundër prapësive dhe të këqijave që vijnë në mënyrë të pashmangshme. Lexuesi ka ndjesinë se dëshiron një errësirë të gjatë për veten, dëshiron gjëra që i ndien si të tijat, gjëra të pakuptueshme, të fshehta, enigmatike, sepse e di çfarë do të përfitojë më pas nga këto: mëngjesin e tij, çlirimin e tij, agun e tij... Njeriu, lexuesi, pra, ka ndjesinë se agu do të kthehet dhe kjo është e sigurt, ndërkaq, pa e pyetur se çfarë ka aty poshtë, por me siguri që në fund do t'jua thotë me zë të lartë se ai "bëhet njeri përsëri". Lexuesi ndihet gjithashtu i duruar, edhe pse mezi pret, por mos harroni se atje poshtë askush s'të vjen në ndihmë, duhet t'i përballosh të gjitha vetë: rreziqet, rastësitë, ligësitë dhe të gjitha kohërat e këqija që has. Sepse, thotë Niçja, është vetëm jotja, dhe siç është e drejtë, edhe hidhërimi dhe ndonjëherë mërzitja që ndjen për shkak të kësaj që ndodh, por mes këtij hidhërimi dhe kësaj mërzie përfshihet, për shembull, pamundësia në të cilën gjenden miqtë e tu për të të gjetur se ku je, se ku po shkon dhe patjetër që habiten duke e shprehur hapur: "Si, ende po bën përpara? Ende ka rrugë?" Dhe... Niçja vijon të zbresë në thellësi, me një botë mendimesh të mrekullueshme...
Çmimi: 1000 Lekë
titleToAlt
CIKLI I PUBLICISTIKES POLITIKE • Rënia e zgjedhjeve / 1996 • Vera e përjetshme / 1997 • Lufta jo civile/ 1998 • Paradhoma e një presidenti / 2001 • Nga hiri/2003 • Finalja /2005 • Të gjithë nëpër vendet e tyre / 2009 • Në kërkim të zgjedhjeve të humbura / 2012 Preç Zogaj ka lindur me 5 dhjetor 1957 në Lezhë. Ka kryer studimet e larta për gjuhë dhe letërsi shqipe. Ka botuar shumë vëllime me poezi, ka marrë dy herë çmimin e Ministrisë së Kulturës për librin poetik më të mirë të vitit. Poezitë e tij janë përkthyer në disa gjuhë të huaja. Zogaj njihet si një shkrimtar dhe publicist mjaft i angazhuar në jetën politike. Ka qenë tre herë deputet i Kuvendit të Shqipërisë, dy herë ministër dhe këshilltar politik i Presidentit të Republikës. Pjesëmarrjen në politikë e ka shfrytëzuar, gjithashtu, për të dhënë dëshminë e tij të ngjarjeve kryesore të tranzicionit me kolanën e njohur të librave me ese politike.
Çmimi: 700 Lekë
Të gjitha të drejtat e rezervuara. © 2015 Librari Albania