titleToAlt
Me poshtë do të gjeni thjesht shënimet e një kompozitori për shkrimtarin më të madh të letrave shqipe, me një fokus të vetëm: muzika në procesin krijues dhe në krijimtarinë letrare të Kadaresë, përmes një leximi muzikologjik dhe etnomuzikologjik të saj. Është një proces i vështirë, pasi duke pasur në thelb të kuptuarit e procesit shumëpërmasor të krijimit, jemi të një mendjeje me Helena Kadarenë kur thotë se "zanafillën e rrënjëve të një vepre shkrimtari nuk donte ta shpjegonte, sepse edhe të donte, s'do të dinte, edhe të dinte, s'duhej se kjo bënte pjesë në urdhrat e artit"
Çmimi: 700 Lekë
titleToAlt
“...Një libër i ri studimor, ku përfshihen studime, përsiatje, refleksione përditshmërie, skica, analiza që kanë objekt letërsinë. Boshtin kryesor të librit e përbëjnë përsiatjet e autores rreth veshjes dhe ngjyrimeve lirike të tekstit letrar në përgjithësi. Në të vërtetë, dihet se emocioni, ndjenja në art, edhe ajo e fjalës, pra, është përbërëse e përhershme, prani e nënkuptueshme që nga fillimet e saj, por dozimi në llojet zhanrore, vjen shtigjeve, natyrave, perspektivave, ngasjeve të ndryshme. Këtë shtresim nxitës rreh ta gjurmojë dhe ta thellojë përmes qasjes fare të veçantë dhe origjinale, Rama, sidomos përmes vargjeve lirike të Rembosë, Bodlerit, Lamartinit, Lorkës, Bërnsit dhe poetëve të tjerë nga poezia botërore, si dhe poezisë lirike të Lasgush Poradecit, Ali Asllanit, Dritëro Agollit, Podrimjes, Shkrelit, Camajt dhe lirizmin te poezia e një sërë autorësh të rinj të letërsisë bashkëkohore shqiptare. Është për t’u veçuar analiza për dy kryeveprat e Jeronim De Radës: “Këngët e Milosaos” dhe “Serafina Topia”, ai për “Procesin” e Kafkës, etj. Përsiatjet, esetë dhe refleksionet janë dëshmi se autorja priret nga ngasje të ndryshme që vijnë shtigjeve dhe fushave të shumta, dëshmi edhe e kërshërisë që libri do të nxisë te lexuesi. Majlinda Nana Rama, s’ka dyshim se është lexuesi kreativ i tekstit letrar dhe sjell një qasje të sajën, të veçantë dhe të suksesshme në fushën e studimeve letrare te ne...”
Çmimi: 1000 Lekë
titleToAlt
“…Ky libër vjen si një polifoni e vërtetë, e përsosur. Aromë magjike e botës – dashuri, e fuqisë dhe mistereve të saj. Autorja, mjeshtre në ndërtimin e lirizmit dramatik të tekst-rrëfimit, balancon mirë mes të kundërtave: mes ikjes dhe kthimit, mes Po-së dhe Jo-së, mes realitetit dhe ëndrrës, mes pranisë dhe mungesës, trupit dhe shpirtit, mes tokësores dhe qiellores, statuse këto që, pandërprerë zëvendësojnë njëra-tjetrën me lehtësi dhe elegancë, me përsosmëri estetike… Majlinda Rama, me një fund që vjen dhe sjell qetësi, paqe kontemplative, qiellore, e le të hapur dritaren e universit të pafund të dashurisë, në kërkim dhe prurje, të pritura të papritura, diskretshëm edhe ndjesinë për fluturime të radhës…
Çmimi: 1000 Lekë
titleToAlt
I shkelqyer,i frymzuar, plot erudicion te lavdishem, Letersia dhe zotat eshte kulmi i studimeve te jetes te Roberto Calassos, per vendin dhe rolin qe kane zotat ne imagjinaten njerezore. Duke zbuluar peshperimen hyjnore qe fshihet pas poezise dhe prozes me te mire qe vjen nga shekujt, Calasso na jep nje ndjesi te perterire te misterit dhe magjise te letersise se madhe. Nga debimi i zotave klasike pergjate Epokes se Arsyes qe bene Romantiket ne emer te emancipimit dhe me vone, vendi i tyre ne letersine e kohes sone, historia e zotave mund te lexohet si nje histori e shenjuar dhe e shkelqyer e vete frymezimit letrar. Duke riperseritur kete histori, Calasso shperfaq nje hapesire te shenjte per letersine ku prania e zotave eshte e dallueshme. Peremtimet e tij per natyren e "letersise absolute" na shpien ne sferat e Dionisit dhe Orfeut, Baudelaire-it dhe Mallarme-se dhe nxitin nje mbrojtje te paster dhe te pasionuar te formes poetike, madje edhe kur ajo u shkeput dukshem nga çdo funksion i saj shoqeror. Lirike dhe e plote, Letersia dhe zotat eshte nje akt i fuqishem i afirmimit letrar qe meriton te lexohet se bashku me kryeveprat qe nderohen ketu.
Çmimi: 1000 Lekë
titleToAlt
Ky vëllim përmbledh tri ese të famshme të Ismail Kadaresë që u kushtohen po aq kryeveprave të pavdekshme të letërsisë së të gjitha epokave, nga ajo antike (Eskili) në atë mesjetare (Dante), deri te ajo moderne (Shekspiri) Në këtë antologji, për mendimin tim, mund të përfshihen edhe të tjera tekste si për shembull shkrimet për bashkatdhetarët e tij të ndritur, nga De Rada te Lasgush Poradeci, te Migjeni , apo disa faqe kushtuar Homerit, Ovidit, Servantesit, Gogolit, Pushkinit, Kafkës, Folknerit etj., të shpërndara nëpër korpusin e veprave eseistike të autorit që tek e fundit dëshmojnë ballafaqimin e tij intim me pararendësit në kërkim të përsosmërisë artistike. Gjithsesi, arsyeja kryesore e përfshirjes së vetëm këtyre tri eseve kushtuar tragjedive të Eskilit, Komedisë Hyjnore dhe Hamletit, nuk është diktuar nga zgjedhje apo interesa editoriale, po nga dëshira për të nderuar qëndrimin kritik dhe idetë e vetë autorit: liria e përgatitësit të vëllimit për ta zgjeruar vëllimin i ka lënë vendin sikurse është e natyrshme të bëhet, të paktën në këtë rrethanë-vullnetit të autorit
Çmimi: 2000 Lekë
titleToAlt
“Rrëfenja kuteliane” është një tregim i shkruar në mënyre të veçantë për t’u dëgjuar me ndërmjetësinë e një lexuesi , i cili transformohet ne rrëfimtar , pa asnjë udhëzim, veçse duke ndjekur tekstin. Rrëfimtari lexon me zë të lartë , duke respektuar rregullate “ pikësimit “ të krijuara nga Kuteli; fjale-pauzat dhe onomatopetë; këto së bashku me shenjat klasike të pikësimit e copëzojnë fjalinë dhe ajrosin rrëfimin, për komoditetin e rrëfimtarit dhe të dëgjuesit . “Rrëfenja kuteliane “ përben risi në prozën modern shqipe . Ky punim i shoqëruar me përkthimin frëngjisht të rrëfenjës “Fshati im e pi rakinë” është mbrojtur në Ecole Pratique Des Hautes Etudes, pranë Sorbonne-s, në Paris, në tetor 1997.
Çmimi: 500 Lekë
titleToAlt
“Letërsia në rrezik” shfaq Tzvetan Todorovin, dijetarin e Qarkut të Parisit, teoricienin e njohur, në fushën e gjerë të teorive estetike, veçan mbi letërsinë. Todorovi skicon statusin e teorive në traditën e gjatë të tyre dhe prek letërsinë sot, gjithnjë duke sugjeruar si objekt studimi e mësimi në shkollë Letërsinë, para metodologjisë. “Letërsia në rrezik” shtron e problematizon rishtas relacionin e letërsisë me botën, me autorin e me lexuesin, për të kërkuar komunikimin e hapur, kërkimin e paprerë të kuptimeve letrare, për të parë strukturat në funksion të semantikës së tekstit. Autori i “Poetikës”, njëri nga tekstet më të rëndësishme të strukturalizmit frëng, te “Letërsia në rrezik”, përtej koncepteve strukturaliste, prek idetë, provohet me to. “Letërsia në rrezik” nuk është një alarm i sotëm, por një vetëdije e përhershme, e cila provon t'i shpie kërkimet letrare e lexuesit drejt natyrës statutare të letërsisë. Letërsia ka natyrë dhe funksione të afërta/përbashkëta e të veçanta me domene të tjera. Todorovi do komunikimin me Letërsinë, për të ikur nga ideologjitë, por edhe nga formalizimi ose personalizimi total shkrimit/leximit/kërkimit letrar.”- Kujtim M. Shala.
Çmimi: 560 Lekë
titleToAlt
“Në këtë studim, shkrimtari Gëzim Aliu, ka analizuar gjithsej pesëmbëdhjetë romane të cilët janë: “Gjenerali i ushtrisë së vdekur”, “Përbindëshi”, “Dasma”, “Kështjella”, “Kronikë në gur”, “Dimri i vetmisë së madhe”, “Nëntori i një kryeqyteti”, “Ura me tri harqe”, “Pashallëqet e mëdha”, “Muzgu i perëndive të stepës”, “Prilli i thyer”, “Kush e solli Doruntinën”, “Koncert në fund të dimrit”, “Dosja H” dhe “Viti i mbrapshtë”. “Romanet e Ismail Kadaresë (1963-1990)”, është monografia që u botua së fundmi nga shkrimtari Gëzim Aliu. Kjo monografi ashtu siç na tregon edhe vetë titulli objekt studimi ka romanet e shkrimtarit madh Ismail Kadare të periudhës kohore 1963-1990. Në një rrëfim për KultPlus, shkrimtari Aliu, tregoi në detaje në lidhje me këtë monografi e cila i ka marrë kohë dikur rreth pesë vite punë. “Romanet i kam analizuar në dy rrafshe të ndërlidhura: retorika e tekstit dhe narracioni, që përbëjnë edhe dy pjesët e punimit. Retorikën e tekstit të romaneve të Kadaresë e kam parë në ballafaqim me retorikën e doktrinës së realizmit socialist që, në periudhën në fjalë, synonte ta shndë¬rron¬te letërsinë në mjet propagande”, tha fillimisht Aliu, i cili tregoi tutje se në pjesën e dytë i ka analizuar anët formale e teknike të narracionit.”- Sarandë Selimi.
Çmimi: 1400 Lekë
titleToAlt
Studimi “Vepra letrare e Esad Mekulit dhe kritika e saj”, siç thotë edhe vetë autori, synon të sjellë një kontribut të ri, duke u udhëhequr nga parimet estetike dhe kriteret artistike, duke iu shmangur interpretimit dhe vlerësimit himnizues e glorifikues. Grajçevci është përpjekur që vlerësimin e krijimeve të veçanta letrare të Esad Mekulit, të krijuara në kushte e rrethana specifike, ta bëjë duke pasur parasysh kontekstin kohor të krijimit të tyre. Në pjesën e parë shtjellohet kritika e veprës së Esad Mekulit, (ku autori shqyrton: ngritjet dhe rëniet e interesimit të kritikës letrare, strukturën tematiko-motivore, disa veçori dhe vlera ideoartistike, disa poezi më të lexuara e më të debatuara, vendin e tij në historinë e letërsisë shqipe, etj.), ndërsa në pjesën e dytë, vepra letrare e Esad Mekulit, (në prizmin e vrojtimit të së cilës merren: njeriu etik dhe formimi letrar, shkolla letrare "Jeta e Re", pikëpamjet estetiko-letrare, poezia, përkthimet). Pas përfundimit, në libër sillen: rezymeja në gjuhën angleze, bibliografia (përkatësisht: përmbledhjet poetike të Esad Mekulit, shkrimet kritike dhe shkrime të tjera të Esad Mekulit, artikuj, studime dhe shkrime të ndryshme për Esad Mekulin), literatura e përgjithshme, si dhe treguesi i emrave.
Çmimi: 900 Lekë
titleToAlt
Libri i Arshin Xhezos “Fate shkrimtarësh dhe gazetarësh” nuk është një libër kujtimesh; edhe pse aty tregohen edhe ndodhi e personazhe të jashtëzakonshme. Libri ka fate dhe histori të rënda të shtypit, letërsisë dhe kulturës shqiptare në totalitarizëm, histori të analizuara me mençuri, bukuri, dinamikë dhe mprehtësi me fakte, dëshmi dhe dokumente autentike. Këtu gazetari ndihmon studiuesin dhe anasjelltas, duke bërë refleksione dhe analiza befasuese. Ky është një libër për dramat e mëdha të gazetarisë e kulturës shqiptare përmes protagonistëve të vet, jo për lloj-lloj lepujsh e pulash që vegjetonin edhe aso kohe nëpër redaksira. Ky libër, më shumë se sa për censurën nga lart- këndvështrim i kudotrajtuar, flet për disiplinën ideologjike vullnetare, për totalitarizmin nga poshtë, për autoçensurën për të cilën pak kush rrëfehet apo flet publikisht. Ai flet me fakte e dëshmi për manipulimin e medias dje, në shoqërinë e kontrolluar apo të vetëkontrolluar, por edhe sot nën demokraci, pra, në kushtet e lirisë. Dhe këtë e thotë jo si një denoncim prej disidenti të një kohe tjetër, por me shumë dhimbje, përmes dramës së njerëzve të shtypit, ku autori e identifikon edhe veten deri në fund. Arshin Xhezo e pa makinerinë e pushtetit nga brenda në kohën e betonit dhe të parafabrikateve, por nuk merret me thashethemet kundër tyre. Këtë shkallë ligjërimi ai e refuzon, ashtu si dhe krijuesit e tyre. Por ai zbardh e analizon thelbin, mekanizmat e diktaturës mbi lirinë e shprehjes, mekanizma që janë pothuaj të njëjtë, pavarësisht nga forma e diktaturës, të majta a të djathta qofshin. Si thotë vetë autori, “karakteret e fortë janë nga ata gurë që thyejnë çekanë dhe fyerjen e provokimin e kthejnë në sfidë e privilegj”. Falltari i famshëm i mitologjisë greke, Tirezeu, u ndëshkua me verbim të përjetshëm, por edhe me dhuntinë për të parashikuar të ardhmen, vetëm sepse e pa lakuriq hyjneshën Athina.
Çmimi: 1000 Lekë
titleToAlt
Mitrush Kuteli është i pari autor shqiptar i një libri me studime kritike për letërsinë. Me librin e tij “Shënime letrare” Kuteli paraqitet si një individualitet i rendit parësor në këtë fushë.
Çmimi: 1000 Lekë
titleToAlt
Në këtë libër Vedat Kokona ngre një numër çështjesh që kanë të bëjnë me përkthimin, i paraqet ato në këndvështrime të ndryshme, i peshon e sheston para se të shprehë me modesti mendimin e vet të nuancuar, kopmleks.
Çmimi: 400 Lekë
titleToAlt
“Dhe më kujtohen shpesh fjalët e një shkrimtari që ka thënë:”Buzëhollë në të shijuar janë më të vërtetë për të qarë hallin: se ata nuk kënaqen kurrë”. Për çfarë buzëhollë e ka fjalën, vallë, për ata në të ngrënë e në të pirë, apo edhe për ata të arteve? Kush e di...”- Vedat Kokona.
Çmimi: 600 Lekë
titleToAlt
Në librin “Epoka Kadare” autorë, studiues dhe kritikë të njohur në esetë dhe intervistat e tyre kanë krijuar një imazh të plotë për shkrimtarin dhe veprën e tij, ku janë intervistuar Valter Memisha, Persida Asllani, Matteo Mandalà-arbëresh, piktori Gazmend Leka, regjisori Rikard Ljarja, poeti Sadik Bejko, e shumë të tjerë. “Ne dhe Epoka Kadare” është e ndarë në pesë pjesë që lidhin të gjitha pjesët e librit. Intervista me emra seriozë të kulturës shqiptare si profesor Matteo Mandalà, Xhevat Lloshi, Sadik Bejko, Gazmend Leka e të tjerë, fjalimet e shkrimtarit në marrjen e tre çmimeve, orët e hapura dhe interaktive në UT dhe Gjimnazet e kryeqytetit në analiza dhe debate të veprës, shkrimet kritike dhe ese ndër vite mbi librat e shkrimtarit, mbresa nga takimet me shkrimtarin etj. Epokat që përshkojnë librat e shkrimtarit universal Ismail Kadare, janë periudha të gjata historike, me ngjarje të mëdha e tipare të veçanta që kanë bërë kthesa të rëndësishme në jetën e kombeve dhe popujve, ndryshime kufijsh, sistemesh, luftëra të përgjakshme, rënie e ngritje, zhvillime të rëndësishme dhe fatale. Ndërsa “Epoka Kadare” është një kthesë e rëndësishme në letërsinë tonë është një vlerë e madhe në jetët tona dhe jehonën e gjatë në epokat që do të vijnë pas.
Çmimi: 2000 Lekë
titleToAlt
Libri është një përmbledhje e gjashtë studimeve me frymë kritike për historinë e kulturës së shkrimit dhe të artit tonë. Veç analizimit të mjeshtërisë (ars-it), esetë shqyrtojnë vepra e autorë, që kanë një raport politik më shoqërinë, duke nisur me Mesharin e Gjon Buzukut, e duke e përmbyllur me autorë të tjerë dhe dukuri të post-komunizmit shqiptar. Por le të kuptohemi, këto ese nuk kanë qëllim krijimin e një historie totale. Autori i shtron lloj-lloj pyetjesh tekstit që ka si objekt studimi, e pyet pse është kështu e jo ashtu, nga kush gjenëron ideja, cila është pritshmëria e autorit, si ballafaqohet me shoqërinë, pse u botua, pse nuk u botua, sa kopje etj. Sa herë që ndeshet në mungesën e dokumentit, autori nuk nguron aspak të shprehë qartë kufizimin që ka ndeshur. Ars Albanica përbëhet nga: 1. Ars Critica, 2. Ars Politica, 3. Ars Poetica, 4. Ars Satirica, 5. Ars Dramatica, 6. Ars Estetica.
Çmimi: 1000 Lekë
titleToAlt
“Një ndjenjë latente apatridi gjithmonë e ndjeja në vete. Isha i mbarsur me të. Si me vdekjen. E luftonte bindja ime e marrë se, më në fund, me të rënë komunizmi, do të bëhem edhe unë me Atdhe”. Kështu shkruan në faqe të parë të këtij libri autori, Migjen Kelmendi, lindur e rritur në Prishtinën e viteve jugosllave, fill pas udhëtimit të parë në Shqipëri, në fillimin e viteve ’90. Në këtë tekst sa dokumentar aq edhe filozofik, sa prekës aq dhe kritik, ai gërsheton me mjeshtëri eseistikën me fiksionin, duke na dhënë një libër që trajton një nga çështjet më akute e dramatike të shqiptarëve të sotëm: për ata shqiptarë që rrojnë jashtë kufijve të Republikës së Shqipërisë e që përbëjnë më shumë se gjysmën e tyre, Shqipëria a do të dijë vallë të jetë Atdhe?
Çmimi: 490 Lekë
titleToAlt
Argumenti i këtij libri e ka të dorës së parë synimin për të dëshmuar se kritika letrare shqiptare tashmë e ka siguruar profilin e saj në rrugën përmbi një shekullore. Por mbi të gjitha nuk kanë munguar e nuk mungojnë të lëshohen ende rezerva apo refuzime për një mision tek e fundit të pakryer dot prej saj. Në këtë rast, ndihmën më të mirë për të mos u pajtuar apo për të mos e marrë këtë qëndrim si referencë aksiomatike, janë vetë tekstet kritike, para së gjithash ato të endura ndër duar personalitetesh. Koliqi e Camaj janë ndër ta dhe rezulton të kenë kontribuar, krahas krijimtarisë së tyre origjinale në gjini të larmishme e me nivele të larta, edhe me vizionet e tyre kritike rreth letërsisë shqipe. Ata bëjnë pjesë në mesin e atyre që letërsinë shqipe e gjykojnë dhe e vlerësojnë në nëj raport e funksion specifik me lexuesin e saj. Koliqi është shprehur jo rastësisht dhe jo thjesht nga ndonjë motiv emocional se Shqipëria si entitet asht bijë e letrësis... dhe rrjedhimisht kjo rrethanë specifike përcakton edhe nevojën për gjetjen dhe funksionimin e instrumenteve specifike për qasjen ndaj saj.
Çmimi: 500 Lekë
titleToAlt
Çmimi: 800 Lekë
titleToAlt
Sipas studiuesve, libri “Urat e Arbërit” i prof. Altimarit, botim i bibliotekës albanologjike “Naimi” përbën një ngjarje për kulturën shqiptare, referuar kontributit të madh që autori ka sjellë në studimet albanologjike. Falë këtyre studimeve të reja, u shpreh prof. Sadik Bejko, Rilindja Kombëtare shqiptare rezulton t’i kete fillesat shumë kohë më parë se sa kishim kujtuar e shkruar: “urat” që ndërtuan arbëreshët ringjallën kombin shqiptar. “Urat e Arbërit, jo vetëm në këtë libër, por në gjithë kërkimet dhe botimet e këtij shkencëtari, -shkruan prof. Shaban Sinani në parathënie të librit,- do të mund të ishterrethi përkufizues brenda të cilit do të gjendeshin si brenda një projekti studimet e botuara prej tij, projektet e drejtuara, veprat që njohim dhe ato që do të njohim në të ardhmen: urat e Arbërit kryemot, ashtu siç e kishin gjithë rilindësit, por arbëreshët më së shumti; urat e Arbërit të kryehershëm, kur bota shqiptare fatmirësisht zhvillohej hap më hap me gjithë vendet e pellgut ndër- e mbi-Adriatik; urat e Arbërit para-otoman, me përndritjen humaniste të epokës së mendimit më të hershëm europeist. ...Dhe, natyrisht,urat e Arbërit të mbijetuar, urat e botës arbëreshe, të shumëfishta mes tyre: ura që ndërlidhin shekujt, ura që ndërlidhin arbëreshët e Sicilisë dhe ata të Kalabrisë, ura që lidhin arbëreshë e arvanitë dhe pastaj këta së bashku me kujtimin e një patria poesis, ura që bashkojnë pararilindjen me Rilindjen, ura në të cilat shtegtojnë edhe sot si kalorës të një urdhri ndriçimtar De Rada, Migjeni, I. Kadare dhe M. Camaj; ura përbashkuese të shqipes së autorëve më të vjetër arbëreshe me autorët klasikë të Veriut shqiptar; ura ekumenizmi që ndehen krenarisht e drejtpeshojnë njësinë shqiptare përmbi heterogjenitetin e proceseve historike, kulturore e fetare. Ndër shenjat më të vjetra - sot simbol i një Europe të njësuar - ura duhet të jetë një kryeshenjë që ka lidhje jo vetëm me letërsinë dhe traditën kulturore, por dhe me vetë etnotipin e një kombi. Duke ia spikatur e certifikuar këtë shenjë shkencës shqiptare dhe lexuesve të saj, përkundër monumentalizimit tradicional të kështjellës krenare vetëruajtëse, Francesco Altimari e emancipon këtë dije metodologjikisht dhe si mendësi, e çliron prej gjithfarë kufijsh që, ndonëse ideologjikisht janë refuzuar, vazhdojnë të kenë fuqi veprimi pengues. Nëse kufijtë e atdheut shkojnë deri në atë thellësi ku shkon prekja me gjuhën e tjetrit dhe deri në atë gjerësi ku sapientia hermeneutica nuk ka punë, mund të thuhet se ky dijetar ia ka arritur të formësojë pa bujë dhe pa patetikë pikërisht ngushtësinë e shumë kategorive limes që shkenca shqiptare i ka pasur”
Çmimi: 1000 Lekë
titleToAlt
Çmimi: 800 Lekë
titleToAlt
“Rrallë mund të ketë pasur një mishërim kaq të fuqishëm dhe baroktë romanit politiksa “Turpi”. Ai mund të lexohet si një përrallë, si polemikë apo si kritikë; si histori apo si letërsi... Ky është romani si mit dhe si satirë.” - Sunday Telegraph Omar KhajamShakilika tri mëma qëndajnë simptomat e shtatzënisë, siç kanën darë gjithçka tjetër në mënyrët ëpandashme. Në gjashtë gjinjtë e tyre, Omari u paralajmërua ndaj gjithë ndjenjave dhe nuancave të turpit. Ishte një stërvitje që do të dilte e dobishme kur u largua nga fortesa e mëmave të tij (përmes ashensorit) për t’u përballur me të ardhmen e vet të paturpshme. Si një përrallë magjepsëse, si satirë politike shkatërrimtare dhe elegante, si një zbavitje e potershme “Turpi” ështënjë roman i pashoq. “”Turpi” është po aq i mirë sa “Fëmijët e mesnatës”. Është një komedi e zezë e jetës publikedhe e domosdoshmërive historike.” - The Times “Salman Rushdie është një shkrimtar i mrekullueshëm. Ai ka një imagjinatë të çlirët, një humor të vrazhdë dhe të fuqishëm. Ai e sulmon gjuhën me energji dhe pa kufizim.” - Independent SALMAN RUSHDIE është autori i romaneve “Grimus”, “Fëmijët e mesnatës”, “Turpi”, “Vargjet satanike”, Haruni dhe një det me histori”, “Psherëtima e fundit e Arapit”, “Trualli nën këmbët e saj”, “Furia”, “Klouni Shalimar” dhe “Magjistrica e Firences”, i një përmbledhjeje me tregime të shkurtra dhe i katër veprave joletrare, si dhe bashkëbotuesi “Libri i lashtë i shkrimeve indiane”. Ai ka marrë shumë çmime përshkrimet e tij, përfshirë Çmimin për Letërsinë Aristeoin të Bashkimit Europian. Është anëtari Royal Society of Literature dhe Commandeur des Arts et des Lettres. Në vitin 2008, libri “Fëmijët e mesnatës” mori çmimin “Best of the Booker”, romani më i mirë që ka fituar çmimin Booker në historinë e tij dyzetvjeçare.
Çmimi: 1000 Lekë
Të gjitha të drejtat e rezervuara. © 2015 Librari Albania